خرید بازی های ps4

خرید اینترنتی بازی ps4، خرید بازی دست دوم ps4، خرید بازی ps4 ارزان، خرید بازی کارکرده ps4، فروش بازی ps4، قیمت بازی های ps4، خرید پستی بازی ps4

خرید بازی های ps4

خرید اینترنتی بازی ps4، خرید بازی دست دوم ps4، خرید بازی ps4 ارزان، خرید بازی کارکرده ps4، فروش بازی ps4، قیمت بازی های ps4، خرید پستی بازی ps4

خرید بازی های ps4 شاید در نگاه اول امری ساده برای کسانی باشد که کنسول بازی پلی استیشن 4 دارند اما روش های نوینی نیز برای خرید بازی ps4 مثل خرید پستی بازی ps4 یا خرید و فروش بازی ps4 یا خرید بازی دست دوم ps4 نیر وجود دارد که دارندگان playstation 4 شاید از این روش های خرید بازی های ps4 بی خبر باشند یا به روش های کهنه و قدیمی خرید بازی ps4 عادت داشته باشند.

  • ۰
  • ۰

کارت هدیه iTunes اپل (10 دلار)

قبلا آنجا بوده اید، درست است؟ شما در حال دیدن قفسه برای یک هدیه، بررسی جدیدترین آلبوم ها، کتاب ها و انتشار فیلم ها هستید، هنوز مطمئن نیستید که با خرید یک حضور غلط، یک فاکتور اجتماعی ایجاد نخواهید کرد. با کارت هدیه iTunes اپل شما می توانید راحت بمانید زیرا گیرنده هدیه شما قادر به خرید هرچیزی که می خواهید در فروشگاه اپل داشته باشید.

Apple iTunes Gift Card 10 $ به شما امکان دسترسی به تمامی محصولات iTunes Store را می دهد. در مورد مبلغ کارت اعتباری نکنید - فردی که آن را به شما می دهد، هنوز هم قادر به لذت بردن از بسیاری از برنامه ها، موسیقی، فیلم ها و بازی ها خواهید بود. این یک موجود کامل است، زیرا آنها قادر به انتخاب آن برای خود خواهند بود.


دوست، یک نسل، دوست پسر یا دوست دختر - همه آنها می توانند از دنیای موسیقی، فیلم، نشان می دهد تلویزیون و بازی های ارائه شده توسط فروشگاه اپل در صورت دریافت کارت هدیه لذت ببرند. فروش آلبوم ها یا آهنگ های جداگانه، قسمت سریال تلویزیونی یا فصل کامل، فیلم ها در Full HD. با کارت هدیه iTunes اپل، سرگرمی های با کیفیت در دسترس شماست.


قیمت ها در G2A.COM



یکی دیگر از چیزهای بزرگ در مورد کارت هدیه اپل iTunes سادگی گرفتن آن است. همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که کارت هدیه را در یک بازار مانند G2A.COM خریداری کنید و کد کد دیجیتالی را به فردی که می خواهید آن را بفرستید ارسال کنید. پس از دریافت آن، حساب AppStore خود را بلافاصله با مقدار بر روی کارت تامین می شود. همچنین لازم به ذکر است که دیگر کارت های هدیه اپل iTunes با مقادیر مختلف موجود برای خرید در بازار G2A وجود دارد.


ویژگی های کلیدی

ابر برای موسیقی، نرم افزار و کتاب به طور خودکار در اختیار شما خواهد بود. شما قادر به استفاده از آن در تمام دستگاه های خود خواهید بود. شما می توانید هر زمان که بخواهید از آیتونز 10 دلار خریداری کنید.



موسیقی، فیلم و بیشتر در دسترس دست

هدیه ای آسان برای تصمیم گیری

منبع : g2a

  • ۹۸/۰۲/۰۳
  • محمد خاکیه

آیتونز

اپل

گیفت کارت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی