خرید بازی های ps4

خرید اینترنتی بازی ps4، خرید بازی دست دوم ps4، خرید بازی ps4 ارزان، خرید بازی کارکرده ps4، فروش بازی ps4، قیمت بازی های ps4، خرید پستی بازی ps4

خرید بازی های ps4

خرید اینترنتی بازی ps4، خرید بازی دست دوم ps4، خرید بازی ps4 ارزان، خرید بازی کارکرده ps4، فروش بازی ps4، قیمت بازی های ps4، خرید پستی بازی ps4

خرید بازی های ps4 شاید در نگاه اول امری ساده برای کسانی باشد که کنسول بازی پلی استیشن 4 دارند اما روش های نوینی نیز برای خرید بازی ps4 مثل خرید پستی بازی ps4 یا خرید و فروش بازی ps4 یا خرید بازی دست دوم ps4 نیر وجود دارد که دارندگان playstation 4 شاید از این روش های خرید بازی های ps4 بی خبر باشند یا به روش های کهنه و قدیمی خرید بازی ps4 عادت داشته باشند.

  • ۰
  • ۰

teaser

آیا می خواهید سه قطعه اول مشاوره ای که ما به صاحبان جدید آیفون می دهیم را بدانیم؟ پشتیبان گیری، پشتیبان گیری، پشتیبان گیری


آیفون شما پر از اطلاعات مهم و غیر قابل تعویض است، از عکس ها و پیام های گران قیمت به اطلاعات سلامت، مخاطبین کسب و کار، ایمیل ها و اسناد؛ نه به ذکر چندین برنامه و بازی ها و صدها آهنگ به سختی دانلود شده است. و فرض بر این که از قبل پشتیبان گیری نمی کنید، می توانید آن را تمام کنید اگر گوشی شما دزدیده یا خراب شده باشد (که اتفاقا متاسفانه اتفاق می افتد)، و یا در یک بار از سیستم عامل iOS به روز رسانی شده است.

بهتر است که محتویات آی فون خود را (و همچنین آیپد خود را نیز در این مورد) ذخیره کنید در یک پشتیبان امن خارج از دستگاه، در ابر یا روی مک یا رایانه شخصی، بنابراین اگر می توانید اشتباه انجام دهید، می توانید به راحتی آن را بازیابی کنید. این نیز باعث می شود که مهاجرت به یک دستگاه جدید بدون نیاز به تنظیم همه چیز از ابتدا.


با این حال، توصیه های معقول و ظاهرا ساده گاهی آسان تر از انجام می شود. بسیاری از صاحبان آیفون به عادت های بد می رسند، به ندرت حمایت می کنند و یا در همه جا نیستند، و ارزش تعجب است که چرا این مورد باید باشد.

طرفهای پایین iTunes و iCloud

دو گزینه پشتیبان گیری اپل عبارتند از iTunes و iCloud، یکی برای پشتیبان گیری محلی و دیگری برای ابر. هر دوی این ها، طرف هایی هستند که می توانند مردم را از حمایت کردن تا آنجا که ممکن است، قرار دهند.


iTunes به شما اجازه می دهد تا محتویات یک آیفون را به رایانه رومیزی بازگردانید. این استفاده رایگان است، اما همیشه کاربر پسند نیست؛ این نرم افزار برای سالها از بین رفته است و بسیاری از صاحبان آیفون آن را فریاد می زنند. پشتیبان گیری از این طریق فضای خود را بر روی کامپیوتر شما می گیرد، و اگر از یک لپ تاپ کم مصرف استفاده می کنید این مورد کوچک نیست. در نهایت، این تنها می تواند تمام محتوای یک آیفون را پشتیبانی کند یا هیچکدام از آنها را نداشته باشد؛ نمیتواند backups های جزئی را انجام دهد.


iCloud، به عنوان نام می گوید، مبتنی بر ابر است: پشتیبان در سرورهای اپل ذخیره می شود و می تواند از هر نقطه با اتصال به وب قابل دسترسی است، که عموما راحت تر از پشتیبان گیری از iTunes می باشد. اما به یاد داشته باشید که سرورهای اپل می توانند نقض شوند و در گذشته خراب شده باشند - همیشه امکان دسترسی هکر ها به اطلاعات و عکس های شخصی شما وجود دارد.


پشتیبان گیری بیش از iCloud همچنین می تواند فرایند خسته کننده ای آهسته باشد و مانند iTunes نمی تواند پشتیبان گیری جزئی را انجام دهد. اما بزرگترین مانع هزینه است: اپل به هر صاحب آیفون اجازه ذخیره سازی رایگان iCloud را می دهد، اما این بسیار کوچک است (فقط 5 گیگابایت)، که شما واقعا باید هزینه ماهانه اضافی برای ذخیره سازی اضافی را پرداخت کنید، اگر می خواهید از آن استفاده کنید پشتیبان گیری آیفون


مدیر آیفون DearMob

اپل ترجیح می دهد که از ابزار پشتیبان خود استفاده کنید، اما مهم است که متوجه شوید گزینه های دیگر وجود دارد. یکی از مواردی که ما در این مقاله بحث خواهیم کرد DearMob iPhone Manager است که دارای مزایای زیادی در iTunes و iCloud است.

DearMob ارائه می دهد طیف وسیعی از ابزار های اضافی که شما با پیشنهادات اپل نمی کنید. شاید بزرگترین مزیت آن توانایی انجام پشتیبان گیری انتخابی است، به این معنی که شما می توانید عکس ها، مخاطبین، پیام ها، موسیقی و ویدئو، مخاطبین و فایل های پیام را به صورت جداگانه پشتیبان گیری و بازگردانی کنید. علاوه بر این، نرم افزار طیف گسترده ای از فرمت ها را پشتیبانی می کند و شما را قادر می سازد، برای مثال، برای پشتیبان گیری از فایل های HEIC به عنوان JPG، ePub به عنوان TXT، مخاطبین به عنوان HTML یا XML و انواع فایل های متعدد به عنوان PDF اگر این برای شما مناسب تر است . این همچنین همگام سازی دو طرفه را به چندین رایانه بدون تلفات داده، سرعت انتقال سریع، حفاظت از رمز عبور برای فایل های انتخاب شده و توانایی انجام یک پشتیبان کامل و یکبار کلیک یکبار کلیک می کند.

چگونه یک بکاپ کامل از آیفون انجام دهیم

To give an idea of the way iPhone Manager works, let’s walk through the simple procedure for creating a local iPhone backup.

Step 1: Connect your iPhone and Mac or PC using a USB cable.
Step 2: Tap ‘Trust This Computer’ on the iPhone.
Step 3: Launch DearMob iPhone Manager and click ‘Backup’. 
Step 4: Click on ‘Backup Now’. A full iPhone backup file will be generated.


نحوه پشتیبان گیری از فایل های انتخاب شده در آیفون

What about if you don’t want to back up all the files on your iPhone? Here’s how to use iPhone Manager to create a backup of selected photos. The procedure is largely the same if you’d prefer to back up messages, contacts, music, podcasts, Calendar entries, Safari bookmarks, Pages files and other types of data.

Step 1: With the iPhone plugged into your desktop computer, launch iPhone Manager and click on ‘Photo Transfer’. 
Step 2: Select the photos you'd like to back up. 
Step 3: Click ‘Export’, and wait for the file to be generated.


منبع : MacWorld

  • ۹۸/۰۲/۰۵
  • محمد خاکیه

آیتونز

آیفون

بکاپ گیری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی